Als Securitas zijn we steeds op zoek naar verbetering van onze werking en diensten. Hiervoor doen we niet alleen zelf veel onderzoek maar luisteren ook naar onze klanten en volgen op de voet de ontwikkelingen op de markt.
Ook in onze sector wordt alles wat te maken heeft met gastvrijheid, klantvriendelijkheid, omgangsvormen, klantenbeleving, … steeds belangrijker. Wij weten dat onze klanten niet enkel ons product belangrijk vinden maar ook hoe wij dit product tot bij de klant brengen.
Gastvrijheid is meer dan eens vriendelijk lachen naar een klant, gastvrijheid is een vak. Wil je als bedrijf hiervan een deel van je DNA maken dan heb je vakspecialisten nodig en dan kom je in België nogal gauw bij Kevin Strubbe terecht.
Kevin bouwde een stevige reputatie op rond moderne etiquette en gastvrijheid. De verschillende samenwerkingen met hem bevestigden dat hij voor ons de geschikte partner is om in te zetten op klantenbeleving.
Wij deden niet enkel beroep op de diensten van Kevin als trainer maar schakelden hem ook in zowel als consultant als ook in de rol van coach. Enkele voorbeelden:
° Ondersteuning uitwerking tenders
° Training aan / Brainstorm met managers Securitas Aviation rond ‘gastvrijheid & veiligheid’
° Uitwerken gastvrijheidstraject in samenwerking met Securitas Aviation management
° Training en coaching (+ pop) van receptie- en veiligheidsmedewerkers
° Uitwerken code of conduct
Kevin ademt gastvrijheid uit en de mensen die met hem in contact komen merken dat dit voor hem geen job of rolletje is maar dat dit verder komt vanuit een oprechte passie aangevuld met een gedegen kennis.
Hij bekijkt vanuit een helikoptervisie steeds naar de doelen welke wij als bedrijf willen bereiken, weet dit naar leidinggevenden en medewerkers om te zetten in concrete acties en daden en zorgt zo voor een positieve impact op de werkvloer.
Ten slotte vinden wij het niet onbelangrijk om mee te geven dat wij bij onze medewerkers steeds een ‘motivatie-boost’ ondervinden wanneer zij met Kevin aan de slag zijn gegaan, wat op zich een niet te onderschatte meerwaarde is.
Na de fijne ervaringen van de afgelopen jaren hopen wij naar de toekomst toe dan ook de mogelijkheid te vinden om opnieuw intensief samen te werken met Kevin Strubbe en zijn team van Hospitality Creators.
Nathalie Panait
Business Development Manager