Service 3.0

Nadat de begane grond en  de WTC Antwerp Sky Lounge van het Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp een volledige metamorfose is ondergaan wilden we het service niveau naar een “next level” brengen. Net dat element meer kunnen bieden dan wat reeds in Antwerpen wordt aangeboden oftewel een gastenbeleving creëren met een “wow” factor.

De keuze om met Kevin Strubbe te gaan werken was snel gemaakt. Een hospitality goeroe in hart en nieren die weet wat service en beleving is.

Weten is “een”, doen is “twee”.

Kevin is bij ons aan de slag gegaan en wij hebben hem “carte blanche” gegeven. Na intensieve gesprekken met het front-office team is er een constructief plan-van-aanpak uitgekomen. Kevin weet de medewerkers zodanig te motiveren waarbij de “sky the limit” is om het service level realistisch te kunnen upgraden. Het is duidelijk te zien dat het team er plezier aan beleefd waarbij het zelfs uitgroeit tot een leuke en gezonde competitie om de gasten in de watten te leggen.

“Return on investment”

Door de nieuwe werkwijze constant te monitoren om het service level te waarborgen, komt Kevin periodiek langs om de medewerkers te coachen en te motiveren met nieuwe ideeën. De inzet en begeleiding van Kevin heeft onvoorwaardelijk gezorgd voor een stijgende waardering in de gastenbeoordelingen waarmee de “vriendelijkheidsfactor” hoog scoort. Kortom een investering die zich ruimschoots terugbetaald.

Voor de toekomst zullen we zeker de samenwerking met Kevin voortzetten. Gasten veranderen waarbij het van essentieel belang is om qua service hier op in te spelen. Wij zijn zeer verheugd dat Kevin het Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp hiermee wil begeleiden.

Peter Nuiten

Algemeen Directeur / General Manager

Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp