Frédéric Herbots is een optimistisch en positief ingestelde man die voornamelijk in het hier-en-nu leeft. Hij heeft een sociale, bourgondische, vriendelijke en hartelijke houding. Als hij anderen op een praktische wijze van dienst kan zijn, voelt hij zich als een vis in het water. In zijn dienstverlening gaat hij dan ook heel ver. Frédéric is echt een man van de praktijk.

Ervaring als vertegenwoordiger en trainer

Frédéric Herbots deed zijn eerste werkervaring op in de Retail als verkoper bij Vanden Borre. Hij leerde er mensen te adviseren over technische producten in een verstaanbare taal, en daarin blonk hij meteen uit. Na enkele aansluitende ervaringen als vertegenwoordiger werd hij trainer bij Intel en HP. Hij nam deel aan een aantal projecten in de Benelux en Scandinavië, kreeg de smaak van het trainen te pakken en besloot zich fulltime als trainer in te zetten. Die kans kreeg hij bij BlackBerry als Senior Trainer France & Benelux.

Voor deze functie verbleef hij nog vaker in het buitenland, hotels werden als het ware zijn tweede thuis. Na de geboorte van zijn eerste kindje besloot hij zijn eigen trainingszaak op te starten. Zijn eerste klanten waren Proximus en BlackBerry en al snel volgden er projecten bij Nokia. Zijn sociale en hartelijke houding brachten hem ook in contact met ETH, het European Training House. Voor hen mocht Frédéric Herbots opleidingen geven binnen de horecasector voor de horecafederatie, Thon Hotels, Accor ….

Hospitality zit Frédéric Herbots in het bloed

Ook zijn andere projecten – voor onder andere WE fashion en de uitvaartsector – focussen vooral op klantenbeleving. Na anderhalf jaar te hebben gewerkt als leidinggevende en Quality en Regulatory Manager voor een metaalverwerkend bedrijf gaat hij nu opnieuw voluit voor de gastenbeleving, samen met twee partners, Kevin Strubbe en Bart Van de Cloot.

Ben je ook geïnteresseerd in het volledige curriculum vitae van Frédéric Herbots? Klik dan zeker door.