Sommige bedrijven hebben een welbepaalde behoefte en kiezen uit ons aanbod een opleiding of vragen ons om een opleiding op maat uit te werken.
Andere bedrijven hebben dan weer als vraag om van gastvrijheid en klantvriendelijkheid een belangrijke kernwaarde van hun bedrijf te laten uitmaken. Dit vraagt soms een verandering in attitude en hiervoor heb je meer nodig dan één trainingsdag.
Onze ervaring leerde ons dat het geen goed idee is om hier met standaardpakketten te werken. Elk bedrijf heeft zijn eigen specifieke behoeftes en verwachtingen en wij werken hiervoor dan ook steeds een op maat uitgewerkt traject uit.
Onze doelstelling is tenslotte steeds om impact te hebben en gastvrijheid als een deel van uw DNA achter te laten.
Niet werken met een standaardvoorstel wil niet zeggen dat wij niet werken aan de hand van een onderbouwde methode. Integendeel, wij werken aan de hand van het ‘Wheako’-model, welke wij u in een persoonlijk onderhoud graag verder komen toelichten
De laatste jaren hebben klanten en medewerkers nieuwe eisen en wensen ontwikkeld. Als bedrijf volstaat het niet meer alleen de producten centraal te stellen. Er is meer dan ooit een evolutie merkbaar naar een meer belevingsgerichte economie. Vandaag vereist gastvrijheid en klantvriendelijkheid dus een weldoordachte benaderingswijze.
Het gaat hier om gastvrijheid in de brede zin. Bezorg klanten een geweldige ervaring. Toon betrokkenheid bij het welzijn van medewerkers. Sympathie wekken zorgt niet alleen voor betere relaties, maar heeft ook een positieve invloed op de omzet. Wat niet onbelangrijk is, toch?
Gastvrijheid als motor van een bedrijf
Wij zijn er honderd procent van overtuigd dat ‘gastvrijheid als motor’ dé reden is voor het succes van veel bedrijven, organisaties en mensen. Het is onze ultieme missie om ons gastvrijheids-DNA zoveel mogelijk te verspreiden en de wereld op te leuken. Met onze trainingen en begeleidingstrajecten brengen wij u tot de juiste inzichten, waardoor u beter op behoeften zal antwoorden en sneller verwachtingen zal waarmaken.
Waarom samenwerken met Hospitality Creators?
Door als Hospitality Creators met u samen te werken, willen we dat ook al uw collega’s zich Hospitality Creators voelen. Het wordt hun tweede natuur mee aan de kar te trekken en de volgende principes van gastvrijheid uit te stralen:
Happy employee, happy costumer / guest
Ownership is the most powerfull weapon a team can have
solve the problem, avoid frustrations
eople come first, product comes second
I nterested in the difference of people
Treat others as you want to be treated
Agoal without a plan is just a wish
Love to make people happy
Impress guests with your actions, not with your words
Tact and empathy are our basic tools
Your hapiness is my concern
“People will forget what you said. They will forget what you did. But they will never forget how you made them feel” – Maya Angelou
Onze uitdaging met impact
We gaan de volgende drie uitdagingen niet alleen aan, we willen er ook een impact op hebben.
- Een grotere medewerkerstevredenheid die resulteert in een stevigere loyaliteit, minder ziekteverzuim en minder personeelsverloop.
- Uw klanten voelen zich geen klant meer, maar wel een gast. Zo worden ze uw ambassadeur en raden ze uw bedrijf enthousiast aan anderen aan.
- De som van het bovenstaande? Een fijnere bedrijfsomgeving, hogere omzet en betere gemiddelde besteding per klant.
Dit vereist voor elk bedrijf een aparte aanpak. We evalueren de bestaande dienstverlening en passen aan waar nodig. We kijken uit naar opportuniteiten, analyseren de mogelijkheden en zoeken naar concrete instrumenten om de resultaten te meten. De klemtoon ligt uiteraard altijd op het verhogen en verbeteren van de gastvrijheid.
Kunnen we u helpen?
Wilt u meer weten over hoe we uw gastvrijheid én daarmee ook uw bedrijfssucces verhogen? Neem zeker contact met ons op.
Wilt u regelmatig nuttige tips en advies ontvangen over gastvrijheid? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en we houden u op de hoogte.
Heeft u interesse om eens vrijblijvend met ons te praten en ideeën uit te wisselen? Aarzel zeker niet om ons te contacteren.