Sommige bedrijven hebben een welbepaalde behoefte en kiezen uit ons aanbod een opleiding of vragen ons om een opleiding op maat uit te werken.

Andere bedrijven hebben dan weer als vraag om van gastvrijheid en klantvriendelijkheid een belangrijke kernwaarde van hun bedrijf te laten uitmaken. Dit vraagt soms een verandering in attitude en hiervoor heb je meer nodig dan één trainingsdag.

Onze ervaring leerde ons dat het geen goed idee is om hier met standaardpakketten te werken. Elk bedrijf heeft zijn eigen specifieke behoeftes en verwachtingen en wij werken hiervoor dan ook steeds een op maat uitgewerkt traject uit.

Onze doelstelling is tenslotte steeds om impact te hebben en gastvrijheid als een deel van uw DNA achter te laten.

Niet werken met een standaardvoorstel wil niet zeggen dat wij niet werken aan de hand van een onderbouwde methode. Integendeel, wij werken aan de hand van het ‘Wheako’-model, welke wij u in een persoonlijk onderhoud graag verder komen toelichten

De laatste jaren hebben klanten en medewerkers nieuwe eisen en wensen ontwikkeld. Als bedrijf volstaat het niet meer alleen de producten centraal te stellen. Er is meer dan ooit een evolutie merkbaar naar een meer belevingsgerichte economie. Vandaag vereist gastvrijheid en klantvriendelijkheid dus een weldoordachte benaderingswijze.

Het gaat hier om gastvrijheid in de brede zin. Bezorg klanten een geweldige ervaring. Toon betrokkenheid bij het welzijn van medewerkers. Sympathie wekken zorgt niet alleen voor betere relaties, maar heeft ook een positieve invloed op de omzet. Wat niet onbelangrijk is, toch?

Hospitality Creators helpt u uw bedrijf gastvrijer te maken

Gastvrijheid als motor van een bedrijf

Wij zijn er honderd procent van overtuigd dat ‘gastvrijheid als motor’ dé reden is voor het succes van veel bedrijven, organisaties en mensen. Het is onze ultieme missie om ons gastvrijheids-DNA zoveel mogelijk te verspreiden en de wereld op te leuken. Met onze trainingen en begeleidingstrajecten brengen wij u tot de juiste inzichten, waardoor u beter op behoeften zal antwoorden en sneller verwachtingen zal waarmaken.

Waarom samenwerken met Hospitality Creators?

Door als Hospitality Creators met u samen te werken, willen we dat ook al uw collega’s zich Hospitality Creators voelen. Het wordt hun tweede natuur mee aan de kar te trekken en de volgende principes van gastvrijheid uit te stralen:

Happy employee, happy costumer / guest

Ownership is the most powerfull weapon a team can have

solve the problem, avoid frustrations