Service is wat u geeft, gastvrijheid is een ervaring. Het betekent meer dan een glimlach of gewoon vriendelijk zijn. Via onze trainingen en trajecten helpen we u de gastvrijheid van uw bedrijf te verhogen.

Gastvrijheid heeft niets te maken met vaardigheden of kennis. Wel alles met een bepaalde instelling. Gastvrijheid kunt u aanleren of bewuster uitoefenen. Een attitude veranderen, iets vanuit een ander oogpunt bekijken of de dingen op een nieuwe manier benaderen, vraagt weliswaar meer tijd. Trainingen zijn dus zeker zinvol.

Het verschil maakt u door een onuitwisbare indruk na te laten. We willen dit bereiken door het gastvrijheids-DNA in bedrijven te implementeren en te optimaliseren. Het is belangrijk dat alle medewerkers hierbij betrokken worden.

Hoe pakken wij onze trainingen gastvrijheid aan?

Hoe pakt Hospitality Creators dit aan? We schotelen u geen uitgebreide trainingen-menukaart voor. Tijdens een kennismakingsgesprek beantwoorden we eerst uw vragen en analyseren we uw noden en behoeften. Hierna stippelen we een aangepast trainingsschema uit.

U zoekt een gastvrijheidstraining?

  • We maken met u een telefonische of persoonlijke afspraak en luisteren vooral: ‘Waar wilt u de focus op leggen?’.

  • We werken een training op maat uit.

  • Na de training overlopen we samen met u de resultaten.

Wilt u dat gastvrijheid / klantvriendelijkheid deel uitmaakt van uw bedrijfs-DNA?

  • We maken met u een telefonische of persoonlijke afspraak en geven u een korte presentatie over ons (Wheako)plan van aanpak.

  • We stellen u een tijdlijn voor waarop u de trainingen, meetmomenten, resultaten … terugvindt. Op die manier blijft u tijdens het volledige traject op de hoogte.

  • Ook zoeken we samen met u en op maat van uw bedrijf naar rationele, emotionele, financiële … instrumenten om zowel de interne als externe gastvrijheid te meten.

  • We stellen u een werkwijze voor waarbij u in de toekomst niet afhankelijk bent van Hospitality Creators. Die werkwijze houdt in dat de ‘kartrekkers’ in uw bedrijf het voortouw nemen om nieuwe gastvrijheidsinitiatieven uit te dokteren.

Geïnteresseerd in een van onze trainingen?

Meer info nodig? Aarzel niet om ons te contacteren. Wij helpen en antwoorden graag.

TRAININGEN & COACHINGS

Bij Hospitality Creators maken we er een uitdaging van om de trainingen telkens uit de werken op maat van uw bedrijf en behoeftes omdat we uit ervaring weten dat we zo het meeste resultaat behalen.

Om u toch alvast een beeld te kunnen geven van de opleidingen geven wij u hieronder graag alvast enkele voorbeelden.

Blijft u graag op de hoogte van de laatste nieuwtjes? Schrijf u in op onze nieuwsbrief dan!

Heeft u interesse om eens vrijblijvend met ons te praten en ideeën uit te wisselen? Aarzel zeker niet om ons te contacteren.

Klik hier om ons te contacteren